<html><body><div style="font-family: Arial; font-size: 12pt; color: #000000"><div>> He's not trying to hit any bad guys in particular, just fill the<br></div><div data-mce-style="color: #000; font-weight: normal; font-style: normal; text-decoration: none; font-family: Helvetica,Arial,sans-serif; font-size: 12pt;">> hallway on the other side of the door they're coming through with<br>> grenade explosions.</div><div data-mce-style="color: #000; font-weight: normal; font-style: normal; text-decoration: none; font-family: Helvetica,Arial,sans-serif; font-size: 12pt;"> <br></div><div data-mce-style="color: #000; font-weight: normal; font-style: normal; text-decoration: none; font-family: Helvetica,Arial,sans-serif; font-size: 12pt;">OOC: The old saying about 'close only counts in horseshoes and hand grenades' would seem to apply here.  Palladium is the only game system I've ever seen that requires you to actually aim a grenade AT someone, rather than the 30' area they happen to be standing in...<br></div></div></body></html>