snes._snes_wrapper | index /home/st/Code/python-snes/snes/_snes_wrapper.py |
A low-level ctypes wrapper for the libsnes API.
You probably want to use the Python API in snes.core instead of this.
Modules | ||||||
|
Classes | ||||||||||||||
|
Data | ||
cheat_reset = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b371f0> cheat_set = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b372c0> get_memory_data = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b377a0> get_memory_size = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b37870> library_revision = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c46d0> libsnes = <CDLL 'libsnes.so', handle 183fd10 at 7f6f50b236d0> libsnes_version = 1L load_cartridge_bsx = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b37530> load_cartridge_bsx_slotted = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b37460> load_cartridge_normal = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b37390> load_cartridge_sufami_turbo = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b37600> load_cartridge_super_game_boy = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b376d0> power = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4bb0> reset = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4c80> run = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4d50> serialize = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b37050> serialize_size = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4ef0> set_audio_sample_cb = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4870> set_controller_port_device = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4ae0> set_input_poll_cb = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4940> set_input_state_cb = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4a10> set_video_refresh_cb = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c47a0> unload = <_FuncPtr object at 0x7f6f519c4e20> unserialize = <_FuncPtr object at 0x7f6f50b37120> |