[Seth-Trips] Cena Latina mensis Februarii, Menlo Park, Feb. 15 ([adjg@hypalonia.com: cena Latina mensis Februarii insolito tempore celebranda])

Seth David Schoen schoen at loyalty.org
Wed Jan 30 10:51:10 PST 2002

----- Forwarded message from Andrew Gollan <adjg at hypalonia.com> -----

Date: Mon, 08 Apr 2002 20:32:01 -0700
To: cena at hypalonia.com
From: Andrew Gollan <adjg at hypalonia.com>
Subject: cena Latina mensis Februarii insolito tempore celebranda

Andreas sodalibus optimis sal. plur.

quod non cenam celebrauimus mense Ianuario pro dolor, et quia nostrum
aliqui in mensis Februarii fine non Franciscopoli (uel in regione)
aderimus, cena Latina Februarii mensis die quinto decimo illius mensis erit
domi meae celebranda (die non Saturni sed Mercurii) hora sexta uespertina
(more moderno).  fercula Francogallica praebebuntur (sed non lautissima,
eheu)  quod mandauit nos non Mexicana sumere aliquis...
nihil obstabit aliquos serius aduenturos usque ad horam septimam.  si tibi
commodum sit, quaeso, mi
des dollaria $5 uel lagoenam uini adferas.  quicumque uelis per tramen
(Caltrain) affore, possis capi a
statione sine molestia.  singula domus sunt:

	Andrew Gollan
	190 E. O'Keefe St. #10
	Menlo Park, CA, 94025
	telephonum:  (650) 838 9227
	http://hypalonia.com/House (ut chartographiam uideas)

Friends,

because we had no January cena, and as some of us won't be here at the end
of February, this coming
cena will be on February 15th (Friday) at 6pm (though arriving a bit later
won't cause difficulty).  There will
be a repast of French dishes (since someone made a specific request not to
have Mexican).  I ask that if
your circumstances allow you slip me $5 or bring a bottle, if not don't
bother.  Anyone wishing to arrive by
Caltrain can be collected without difficulty.  See above for the details of
location.

----- End forwarded message -----

--
Seth David Schoen <schoen at loyalty.org> | Reading is a right, not a feature!